Paieška:
ekologiskas oras

Šiandien 2020 m. lapkricčio 27 d.
Laikas 05:27:37

Maistas » 30 skanių ir naudingų gėrimų (II dalis)

2015-05-27

kokteiliai

Avokadas + bananas + apelsinas + žalumynai + citrina

Avokadas – labai vertingas ir maistingas vaisius, kurį tikrai vertėtų dažniau įtraukti į savo racioną. Pridėkite natūralių vitaminų ir pasiruoškite skanų gėrimą! Tiesiog pertrinkite 1 nuluptą bananą, 1 apelsiną, 1 avokado minkštimą, saujelę žalumynų, stiklinę vandens ir pusės citrinos sultis. Naudingas kokteilis paruoštas!

Obuoliai + salieras + agurkas + burokėlis + imbieras

Visi komponentai gana paprasti ir randami kone kiekvienoje parduotuvėje. Pertrinkite 3 žalius obuolius, 1 saliero stiebą, 1 agurką, 1 nedidelį burokėlį ir truputį imbiero šaknies.

Agurkai + petražolės

Taip, šiam gėrimui iš tiesų pakanka vos 2 ingredientų! Tačiau jis išeina nepaprastas. 99 % agurkų sudaro vanduo, o petražolės turi nemažai vitaminų ir antioksidantų. Sunku atsispirti tokiam gaivumo ir naudos deriniui.

Imbieras + špinatai + obuoliai + medus

Imbieras pasižymi uždegimus slopinančiu poveikiu, padeda stiprinti imunitetą ir pasižymi vitaminų gausa. Sutrinkite smulkintuvu 2 dideles saujas špinatų, 1 arbatinį šaukštelį šviežiai tarkuoto imbiero šaknies, 2 obuolius, 2 arbatinius šaukštelius medaus ir vandenį. Vandenį reikia pilti po truputį, kol išeis norimos konsistencijos masė.

Mėlynės + granatai + obuolys + agurkas + špinatai

Granatai labai naudingi širdies ir kraujagyslių sistemai, o mėlynės stiprina imunitetą ir padeda ilgiau išlikti sveikiems. Išplakite ¾ stiklinės šaldytų mėlynių, 1 stiklinę granatų sulčių, 1 nuluptą obuolį, 1 nuluptą agurką ir nedidelę saujelę špinatų lapų.

Apelsinas + greipfrutas + citrina + žalioji arbata + bananas + medus

Puikus detoksikuojantis kokteilis! Išplakite 1 nuluptą apelsiną, pusę greipfruto, pusės citrinos sultis, stiklinę atvėsintos žaliosios arbatos, 1 pertrintą bananą ir šaukštuką medaus.

Brokoliai + žiediniai kopūstai + greipfrutas + linų sėmenys + migdolai + datulės

Visi kopūstai yra puikus B grupės vitaminų šaltinis. Šios daržovės taip pat gerina virškinimą. Siūlome pasidaryti iš jų kokteilį: pertrinkite iki vienalytės masės kelis brokolius ir žiedinio kopūsto žiedynus, pusę greipfruto, 1 arbatinį šaukštelį linų sėmenų, saujelę migdolų ir 4 datules. Skanaus!

Bananas + obuolių sultys + morkos + citrina

Iki vienalytės masės pertrinkite 1 bananą, 1 stiklinę obuolių sulčių, 2 šaukštus supjaustytų morkų ir pusės citrinos sultis.

Morkos + pomidorai + salieras +alyvuogių aliejus + druska + pipirai

Pertinkite 2 pomidorus, 2 morkas, 1 saliero stiebą, 1 arbatinį šaukštelį alyvuogių aliejaus, truputį druskos ir pipirų. Tikras vitaminų ir geros nuotaikos užtaisas

Kiviai + kriaušė + petražolės + bananas

Kiviai turi beveik visų vitaminų, įskaitant B grupės vitaminus, vitaminus A, C, E, PP, taip pat kalcio, magnio, natrio, kalio ir fosforo. Siūlome pasidaryti tokį koktelį: išplakite smulkintuvu 3 kivius, 1 stambią saldžią kriaušę, didelį pundelį petražolių, pusę banano ir 250 ml vandens.

Burokėlis + ridikas + morkos + česnakas + petražolės

Daržovių gėrimai dar naudingesni už vaisių gėrimus, nes turi mažai kalorijų ir daug ląstelienos. Reguliariai vartojant šį gėrimą, galima ne tik sustiprinti imunitetą, bet ir atsikratyti nereikalingų kilogramų. Pertrinkite 1 vidutinio dydžio burokėlį, 3 morkas, 1 ridiką, 2 skilteles česnako ir didelę saują petražolių.

Ananasas + morkos + obuoliai

O šis gėrimas šiek tiek „tropinis“. Jis pasižymi riebalus deginančiu poveikiu, gerina fermentų veiklą ir apskritai sveikatą. Supjaustykite gabaliukais pusę ananaso, 2 obuolius ir 2 morkas. Sudėkite į smulkintuvą ir pertrinkite iki vienalytės masės.

Morkos + pomidorai + paprikos + česnakas + salierai + kress-salotos + špinatai

Morkos turi nemažai beta-karotino, reikalingo mūsų grožiui ir sveikatai: jis suteikia energijos ir žvalumo, suteikia odai gaivumo. Pertrinkite 5 morkas, 2 arba 3 pomidorus, 2 raudonąsias paprikas, 4 česnako skilteles, 4 salierų stiebus, 1 puodelį kress-salotų ir 1 puodelį špinatų. Tikrai verta mėgautis šiuo kokteiliu dažniau!

Migdolai + datulės + medus + cinamonas + mėtos

Riešutai yra ne tik skanūs, bet ir labai naudingi mūsų organizmui. Jie turi labai daug vitamino E. Iki vienalytės masės pertrinkite saują migdolų, 1 stiklinę vandens, 2 datules be kauliukų, 1 arbatinį šaukštelį medaus, pusę šaukštelio cinamono ir saujelę mėtų. Skanaus!

Bananas + migdolai + cinamonas + druska

Kiek supaprastintas bananų gėrimo variantas, tačiau toks pat naudingas. Cinamonas padės kontroliuoti apetitą ir pagerins virškinimo sistemos darbą. Pertrinkite 1 bananą, 15 migdolų, 1 stiklinę vandens, pusę arbatinio šaukštelio druskos ir žiupsnelį druskos.

Paprika + citrina

Toks gėrimas padės kenčiantiems dėl lėtinio nuovargio ir blogos nuotaikos. Pertrinkite iki vienalytės masės 2 paprikas ir pusės citrinos sultis. Džiaugsmo i vitaminų dozė paruošta!


sveikata_logo

 

Susiję straipsniai


Kiti komentarai

Komentarų nėra.

Sorry, the comment form is closed at this time.

Naujienlaiškis  Naujienlaiškis

Gaukite šviežiausias naujienas!


Joga Kaune, meditacija kaune






renginiai


Savaitės vaizdelis

Išsiliejusios vasaros spalvos (foto) 0

Aplinkosauginiai filmai

Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas