Paieška:
ekologiskas oras

Šiandien 2019 m. gegužes 21 d.
Laikas 16:09:28

Kūnui » 6 tempimo pratimai praleidžiantiems daug laiko sėdimoje padėtyje

2016-03-24

manksta

Tiems, kuriems nori nenori tenka dirbti sėdimą darbą, puikiai pažįstamas sustingusio ir tarytum sumedėjusio kūno jausmas. Atsikratyti jo ir pajusti jėgų antplūdį daug paprasčiau, negu manote! Dalinamės 6 tempimo pratimais, kurie padės atsikratyti diskomforto raumenyse. Beje, kad išvengtumėte traumų, prieš atliekant juos reikėtų apšilti.

Pirmas pratimas

manksta1

Kojos – pečių plotyje, rankos – sunertos už nugaros.

Pasilenkite į priekį nelenkdami kelių, rankas kaip galima toliau „atmeskite“ atgal.

Atpalaiduokite kaklą, nugarą ir kojas, pabūkite tokioje padėtyje pusę minutės ir lėtai grįžkite į pradinę padėtį.

Šis pratimas ypač naudingas tiems, kam reikia sumažinti įtampą pečiuose.

Antras pratimas

manksta2
Atsistokite tiesiai, kojos suglaustos.

Dešine koja ženkite nedidelį žingsnį į priekį, ir pasilenkite, stengdamiesi išlaikyti tiesią nugarą ir kojas.

Pabūkite tokioje padėtyje pusę minutės, lėtai grįžkite į pradinę padėtį ir pakartokite pratimą su kita koja.

Trečias pratimas

manksta3
Jeigu ankstesnis pratimas neduoda norimų rezultatų, galite išmėginti šį.

Vieną pėdą užkelkite ant suoliuko, kėdės ar pan. (paaukštinimas turi būti žemiau nei jūsų klubai).

Lenkitės ištemptos kojos link, stengdamiesi kaip galima stipriau prispausti krūtinę prie kelių.

Pabūkite tokioje padėtyje pusę minutės ir pakeiskite koją.

Ketvirtas pratimas

manksta4
Atsisėskite ant žemės ir ištieskite prieš save kairę koją.

Dešinę koją sulenkite per kelį ir įsiremkite pėda į vidinę kairios šlaunies pusę.

Lėtai pasilenkite kairės kojos link, stengdamiesi išlaikyti tiesią nugarą.

Pabūkite tokioje padėtyje pusę minutės ir pakeiskite kojas.

Penktas pratimas

manksta5
Atsisėskite ant žemės, ištieskite suglaustas kojas.

Pasilenkite į priekį – kojos turi būti tiesios.

Pabūkite tokioje padėtyje pusę minutės ir lėtai grįžkite į pradinę padėtį.

Šeštas pratimas

manksta6
Atsigulkite ant nugaros. Dešinė koja ištiesta ant žemės, kairioji pakelta kaip galima aukščiau.

Svarbu, kad galva, liemuo ir dubuo būtų prispausti prie žemės ir nesikeltų.

Pakeltą koją prilaikykite rankomis taip, kaip parodyta nuotraukoje, (koja turi būti nesulenkta) ir traukite prie savęs tiek, kiek eina.

Pabūkite tokioje padėtyje pusę minutės ir pakeiskite koją.


sveikata_logo

 

Susiję straipsniai


Kiti komentarai

Komentarų nėra.

Komentuoti

*
*

Naujienlaiškis  Naujienlaiškis

Gaukite šviežiausias naujienas du kartus per savaitę!


Mokymu centras ir seminarai

Joga Kaune, meditacija kaune

Mielos dovanėlės moterims




renginiai


Savaitės vaizdelis

Išsiliejusios vasaros spalvos (foto) 0

Aplinkosauginiai filmai

Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas