Paieška:
ekologiskas oras

Šiandien 2019 m. spalio 22 d.
Laikas 06:51:40

GROŽIS » Jaunystės eliksyras odai

2014-01-16

miega

Jei kas paskelbtų didžiausių odos jaunystės ir grožio priešų rinkimus, pirmą vietą tikriausiai užimtų prastas miegas.

Aštuonios valandos per parą

Odą kasdien neigiamai veikia ultravioletiniai spinduliai, temperatūros svyravimai, ypač žiemą, vėjas, dulkės, nesuderinta mityba, stresas. Kad visa tai nepadarytų odai pastebimos žalos, o odos ląstelės atsinaujintų, per parą būtina miegoti 8 valandas.

„Miegant organizmas beveik negamina streso hormonų, o odos ląstelės dalijasi dešimt kartų greičiau nei dieną, atsipalaiduoja mimikos raumenys, todėl oda tampa lygesnė, pasipildo paodyje esančios drėgmės atsargos, ji godžiai priima visą jai skirtą kosmetiką. Jei miegama 4–5 valandas, odos ląstelės negauna visų jai reikalingų medžiagų“, – teigė įmonės „Jauna oda“ medicinos kosmetologė Nomeda Morkūnienė. Greičiausiai miego trūkumą išduoda jautri ir plona paakių oda: dėl bemiegės nakties po akimis atsiranda tamsūs ratilai, jos patinsta, paburksta. Veido oda pradeda glebti, praranda spindesį, papilkėja, išryškėja raukšlės.

Gerkite daug skysčių

Norinčioms bent kiek pagerinti odos būklę po bemiegės nakties kosmetologė rekomenduoja gerti daug skysčių – negazuoto vandens, natūralių sulčių, arbatos. Odą palepinti galima maitinamąja, atkuriamąja kauke ar kauke su deguonimi, patartina pabūti gryname ore. Jei ryte paakiai pabrinkę, reikia uždėti ant jų į skepetėlę suvyniotų ledukų ar ramunėlių arbatos kompresiuką. Taip pat verta išbandyti paakių kremą, kuriame yra kofeino, nes jis neleidžia skysčiams kauptis.

Padės kelios gudrybės

Patarimai, kuriais galima pasinaudoti, jei po įtemptos darbo dienos nepavyksta užmigti giliu ir ramiu miegu:
 

  • Prieš miegą nevalgykite, nevartokite daug skysčių, ypač alkoholio. Kompiuteris, telefonas, kiti elektroniniai prietaisai prieš miegą turi būti išjungti. Žinutes telefone ar elektroninius laiškus pasitikrinkite prieš vakarienę, ne vėliau.
  • Gerai išvėdinkite kambarį, kuriame miegate. Žiemą pasirūpinkite, kad kambaryje būtų pakankamai drėgmės.
  • Miegoti reikia galva į šiaurę arba rytus. Taip tvirtino mūsų protėviai, tai motyvuodami magnetinių Žemės linijų kryptimi. Kinai, pasitelkę feng shui, miegamąjį rekomenduoja įrengti pietvakariniame namo kampe ir nestatyti lovos priešais duris.
  • Geriausias laikas eiti miegoti – nuo 21 valandos iki vidurnakčio.
  • Prieš miegą išsimaudykite, tada oda geriau kvėpuos. Galite pagulėti šiltoje, bet ne karštoje vonioje. Į vonią įberkite žiupsnelį mėgstamo kvapo druskos.
  • Pasirūpinkite, kad patalynė būtų natūralaus pluošto, maloni ir švelni.
  • Kvėpavimo pratimai padės atsipalaiduoti ir sumažinti stresą, pavyzdžiui, giliai įkvėpkite pro nosį ir įsivaizduokite, kaip oras juda žemyn į pilvą, arba sulaikykite kvėpavimą ir suskaičiuokite iki keturių. Orą iškvėpkite pro burną, sulaikykite kvėpavimą ir suskaičiuokite iki aštuonių. Pratimus atlikite 6–10 kartų.
  • Jei miegosite be pižamos ar naktinukų, atsikratysite per dieną susikaupusios įtampos. Mokslininkai įrodė, kad nuogi žmonės miega daug geriau.

 


Wikimedia Commons nuotr.

valstietis

Susiję straipsniai


Kiti komentarai

Komentarų nėra.

Komentuoti

*
*

Naujienlaiškis  Naujienlaiškis

Gaukite šviežiausias naujienas du kartus per savaitę!


Mokymu centras ir seminarai

Joga Kaune, meditacija kaune

Mielos dovanėlės moterims




renginiai


Savaitės vaizdelis

Išsiliejusios vasaros spalvos (foto) 0

Aplinkosauginiai filmai

Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas