Paieška:
ekologiskas oras

Šiandien 2014 m. lapkričio 24 d.
Laikas 08:18:59

KAS/KUR/KADA » Nemokamos šiaurietiško ėjimo pamokos

2012-06-11

Vilniaus visuomenės sveikatos biuras visą birželio mėnesį kviečia į nemokamas šiaurietiško ėjimo pamokas. Užsiėmimus ves kvalifikuota trenerė Silvija Žemaitaitienė, susipažinsite su šiaurietiško ėjimo nauda sveikatai, ėjimo technika bei kaip tinkamai parinkti ėjimo lazdas. Nereikia jokio specialaus pasiruošimo, tik patogios avalynės, aprangos ir geros nuotaikos.

Užsiėmimo metu:
 tempimo pratimai;
 mankšta su lazdomis;
 šiaurietiško ėjimo technikos apmokymas;5
 įgūdžių lavinimas – žygis po parką.

Pamokų tvarkaraštis

  • Žirmūnuose – birželio 11 ir 15 d. 11 val. Žirmūnų g. 1E, prie Vilniaus kultūros, pramogų ir sporto rūmų.
  • Naujininkuose – birželio 11, 12, 14 d. 13.30 val. Kaminkelio g. 10, prie Saulėtekio vidurinės mokyklos.
  • Pasakų parke – birželio 14 d. 16.30 val. Pasakų parke, renkamės prie įėjimo nuo Laisvės pr.
  • Antakalnyje – birželio 15, 18, 21 d. 19.00 val. Sapieginės, Saulės slėnio pradžioje (nuo Šilo g.).

Šiaurietiškas vaikščiojimas – puikus būdas pagerinti gyvenimo kokybę, naudinga ir efektyvi sveikatinimo priemonė, tinkanti visiems, nepriklausomai nuo lyties, amžiaus, sveikatos būklės (tinka sveikiems ir sergantiems). Juo galima užsiimti ištisus metus bet kokiomis oro sąlygomis ir bet kur, kur tik galima vaikščioti.

Vaikščiojimas su lazdomis nuima dalį krūvio, tenkančio kojų sąnariams, o teisingai atliekami judesiai atpalaiduoja kaklo ir pečių raumenis. Ėjimas su lazdomis gerina širdies ritmą, nes daugiau įkvepiama deguonies, treniruojama širdies ir kraujagyslių sistema, gerėja aerobinė ištvermė, spartėja medžiagų apykaita – per valandą išeikvojama vidutiniškai apie 400 kalorijų (vaikščiojant be lazdų – 280 cal/val.), sunaudojama daugiau energijos, negu paprastai einant.

Pagrindiniai šiaurietiško ėjimo privalumai:

• lengvai išmokstamas;
• tinka visoms amžiaus grupėms;
• iki 30% mažiau apkrauna judėjimo aparatą, todėl ypatingai tinka turintiems sąnarių ir nugaros problemų;
• atpalaiduojami kaklo ir sprando srities raumenys;
• veiksminga svorio metimo treniruotė gryname ore;
• vysto aerobinę ištvermę, tuo pačiu metu treniruoja viršutinės kūno dalies raumenis;
• gerina širdies ir kraujagyslių veiklą;
• maža tikimybė patirti traumų;
• aktyvaus kvėpavimo dėka pagerina viso organizmo aprūpinimą deguonimi;
• ėjimas su lazdomis yra geriausiai pritaikyta reabilitacija po sportinių traumų atvirame ore.

Vaikščiojimo su lazdomis išskirtinis bruožas: jis sujungia vaikščiojimo paprastumą ir prieinamumą su ypač aktyvia viršutinės kūno dalies raumenų veikla, o lazdų naudojimas suteikia saugumo silpnesnės sveikatos ir sergantiems žmonėms.

Pagrindinė šiaurietiško ėjimo taisyklė – žengiant kaire koja, į priekį statyti dešinėje rankoje laikomą lazdą ir atvirkščiai. Apranga ir avalynė turi būti patogi, kvėpuojanti, nevaržanti judesių. Lazdos turi būti tinkamai parinktos pagal ūgį.


Vilniaus visuomenės sveikatos biuras

Susiję straipsniai


Kiti komentarai

Komentarų nėra.

Komentuoti

*
*

Naujienlaiškis  Naujienlaiškis

Gaukite šviežiausias naujienas du kartus per savaitę!


Mokymu centras ir seminarai

Asmeninės fotosesijos,krikštynų fotosesijos

Mielos dovanėlės moterims




renginiai


Savaitės vaizdelis

Gražiausia pasaulio upė (foto) 0

Aplinkosauginiai filmai

Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas