Paieška:
ekologiskas oras

Šiandien 2014 m. rugsėjo 02 d.
Laikas 13:29:53

Maistas » Patarimai, kaip sublogti be dietų

2011-07-26

Antsvoris ne tik kenkia mūsų sveikatai, tačiau trikdo ir smegenų veiklą. Mokslininkams pavyko įrodyti, kad antsvorį turintiems žmonės sunkiau sekasi įsisavinti informaciją, prasčiau sekasi mokymosi procesas. Jie blogiau miega naktimis. Rūpinkimės savo kūnu, o kartu pasirūpinsime ir smegenimis.

Kuo daugiau judėkite. Turite šiek tiek laisvo laiko? Išnaudokite jį turiningai ir svarbiausia, kuo aktyviau! Pasileiskite ugningą muziką ir šokite, judėkite. Paimkite į rankas šokdynę, darykite šuoliukus, sukite lanką. Jei sunku įveikti tinginystę, įsigykite šunį, kad ir visiškai nediduką. Tuomet būsite priversta kasdien po kelis kartus išeiti į lauką. Kasdienis pasivaikščiojimas 10-15 min. sudegins apie 60-70 kalorijų.

Valgykite dažnai ir po mažai. Pamėginkite susidaryti dienos patiekalų ir užkandžių planą, ką ir kiek valgysite. Turėdamos tikslų planą ne tik sutaupysite pinigų, bet ir išvengsite kalorijų. Nepamirškite, kad didelės porcijos lėtina medžiagų apykaitą.

Mažiau riebaus maisto. Moteris vidutiniškai neturėtų suvalgyti daugiau nei 75 g. riebalų per dieną. Išbraukite iš savo raciono kuo daugiau kiaulienos, riebių jogurtų, saldumynų.

Nebijokite užkandžių. Daugelis besilaikančių dietos mano, kad alkį reikia ištverti. Tačiau taip darant, galite tik dar labiau sau pakenkti. Vos organizmui pritrūksta kalorijų, jis pradeda automatiškai reaguoti, persijungia į energijos taupymo režimą ir pradeda kaupti riebalus. Taigi, jei jaučiate alkį, užkrimskite vaisių, daržovių, avižinį batonėlį ar riešutų.

Derinkite maistą. Dažna viršsvorio problema būna netinkamai derinamas maistas. Jei norite idealiai subalansuoti savo racioną, galite pamėginti apsilankyti pas dietologę, tačiau kartais užtenka atkreipti dėmesį į pagrindinius aspektus, kad pavyzdžiui, negalima mėsos valgyti su bulvėmis, ji tinkamiausia su daržovėmis. Pieną reikia gerti atskirai nuo bet kokio maisto, negalima valgyti mėsos, žuvies, kiaušinių ir t.t. su salotomis, jeigu jose yra citrinos rūgšties, acto ar majonezo. Principų yra labai daug.

Klausykite savo kūno. Dažnai pats kūnas mums pasako, ko jam tuo metu labiausiai reikia. Jei mirštate kaip norite ka-ko saldaus, pasirinkite saldų vaisių ar gabaliuką juodojo šokolado. Norite kažko aštraus? Pasidarykite avokadų salotų su pipirais.

Mėgaukimės maistu. Valgykite neskubėdami, atsipalaidavę, gerai sukramtykite maistą. Pavalgius, sotumo jausmas aplanko žmogų tik maždaug po 20 min., todėl pasistenkite nepersivalgyti ir sotumo jausmas jus tikrai aplankys.


Alinos Lipovec nuotr.

Susiję straipsniai


Kiti komentarai

Komentarų nėra.

Komentuoti

*
*

Naujienlaiškis  Naujienlaiškis

Gaukite šviežiausias naujienas du kartus per savaitę!


Asmeninės fotosesijos,krikštynų fotosesijos

Mielos dovanėlės moterims




renginiai


Savaitės vaizdelis

Pasaulis katės akimis 0

Aplinkosauginiai filmai

Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas